Yoğurtlu Tatlı


Bloğun adı ile o kadar çok uğraştım ki aroma kelimesi olsun istedim içinde ama bir türlü alamadım.Seyrü seyahat yaptım ilk önce ama içime sinmedi.Aromalı Yolculuk ya da yolculuklar istedim alamadım.Bunların hepsini fotoğrafların üzerinde görebilirsiniz.Özellikle değiştirmedim.Sonunda Aromalı Seyahat oldu, ama ilerde alabilirsem aromalı yolculuk adını almayı planlıyorum.

Şeker yerine tatlılarda bal kullanmayı tercih ediyorum.Bol miktarda kış için bal gelince kolay bir tatlı denemek istedim.Balı genelde petek alıp bir kısmını kendimiz süzüyoruz.Petek balı kahvaltıda, süzme balı da kurabiyelerde, tatlılarda, muffin ve keklerde kullanıyorum.Bir de yemeklerde desem ne dersiniz.Bazı zeytinyağlı yemeklere şeker yerine biraz bal koyuyorum.


Hazırlanışı pratik, çok zamanınızı almayacak güzel bir tatlı.Ben tatlı bir şeyler istediğim de hemen yoğurtlu bir tatlı hazırlarım.Taze ya da kuru meyve ile, değişik baharatlar ile, kurabiyeler ile o an evde elime ne geçerse başlarım karıştırmaya.Yoğurdu zor yiyenlerdenseniz sizin için süper bir karışım olacak.Gelelim bizim yoğurtlu karışımımıza; beş dakika gibi bir zamanda hazır, tatlı, kalorisi çok yüksek değil ve eğer elinizde doğal malzemeler varsa süper bir yiyecek.

Malzemeler          :

6 çorba kaşığı süzme yoğurt
4 tatlı kaşığı krema
2 çorba kaşığı bal
2 çorba kaşığı pudra şekeri
2 tatlı kaşığı tarçın
1 tatlı kaşığı zencefil

Hazırlanışı           :

Bütün malzemeyi derin bir cam kaba alın.Mikser ya da rondo ile çırpın.Karışımı hazırladıktan sonra servis kaplarına alın.Dilerseniz meyve ile süsleyin.Tercih sizin.....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...