Yoğutlu Yeşil Mercimek Salatası

Bu iş beni inanılmaz hareketlendirdi.Nasıl hareketlendirdi derseniz......
Uzun yıllardır denediğim tarifler,kendi uydurduklarım,gazetelerden kesip biriktirdiğim sarı kağıt parçaları,gittiğim şehirlerin yöresel yemeklerinden ya da ülkelerden alınan tarifler vs. derken bir yığın tarifi toparladım.İnanılmaz çok tarifler var elimde.Deneyelim ve paylaşalım diyerek yola çıktık.Bu bana uzun zamandır yapamadığım,deneyemediğim tarifler için de fırsat oldu.

Blog yazmaya başlama ben de birden bire gelişti ve hangi alanda yazmak istediğim üzerinde bayağı düşündüm.Hobi, yemek, çektiğim fotoğraflar ya da yaptığım resimler olabilirdi.Ve sonunda ilk blog olarak yemek bloğu yazmaya karar verdim.Sanırım doğru kadar oldu birincisi,dediğim gibi uzun zamandır biriktirdiğim tarifler vardı,doküman hazırdı.(Bir kısmı tabi) İkincisi,fotoğrafları ve çalışmalarımın fotoğrafları çok karışık durumda ilk önce onları düzenlemem gerekiyordu.Şimdi hem fotoğrafları düzenliyorum ,hem yorgunluğumu giderecek güzel ,leziz yiyecekler yapmaya çalışıyorum.Diğer yandan da bloğu tasarlamayı çözmeye çalışıyorum.Bakalım ne kadarını hayata geçirebileceğim.Aslında gezi, yemek ve fotoğrafları da yerleştirebileceğim bir blog oldu sonuda ve beklediğimden daha iyi gelişiyor.Önerilerinize açığım, yazarsanız sevinirim.

Bu sıralar mutfakta çok zaman geçiriyorum.Bir gün bilgisayarın başında bloğa yazı ekliyordum.Baktım bir yerden sesler geliyor.Sesi takip ettim benim ve eşimin midesi imiş sinyal veren.Buzdolabını karıştırdık ne yapabiliriz.Baktık 1 su bardağı kadar haşlanmış yeşil mercimek var ,çıkardık içinde neler olabilir derken lezzetli bir yoğurtlu salata yaptık.Basit ve çabucak hazırlayabileceğiniz doyurucu bir salata.Evet şimdi tarifimizden bahsedeyim size;


Malzemeler             :

1 su bardağı haşlanmış yeşil mercimek
Yarım demet maydanoz
4 yemek kaşığı yoğurt
2 diş sarımsak
Yarım limon suyu
Karabiber
Pulbiber (isteğe bağlı)

Hazırlanışı                :

1- Yoğurdu bir cam kaba alın.İçine sarımsakları, limon suyunu ve tuzu karıştırın.Krem haline getirin.
2- Maydanozu küçük küçük doğrayın küçük küçük doğrayın.
3- Bütün malzemeyi karıştırıp servise hazırlayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...