Reçelli Yoğurt


Canım sıkılıyooor......
İstanbul'dayız hava çok sıcak,bir sürü plan yapıyoruz ama hiçbirini gerçekleştiremiyoruz bilmem neden...Evde güneşle saklambaç oynuyoruz,rüzgar da öyle güzel bir yere saklanmış ki kendini hiç belli etmiyor.Neredesin rüzgar seni sobelemek istiyorum, biraz çık ortalığa kendini göster lütfeeeeen.....Baktık birileri oyunbozan bizde vazgeçtik oyun oynamaktan.Koltuklar arası yolculuk yapıyoruz şimdi,elimizde kumada,dizimizde bilgisayar.Güzel bir film yakaladı mı bilgisayar dinleniyor,film bitiyor ve yer değiştiriyor uğraşlar.
Şekerli yoğurdu ilk bir arkadaşımın evinde yemiştim.Şeker ve yoğurt ile raıkşıtırılmış basit bir tatlı.Birde kahvaltıda yediğimiz pekmez ile süzme yoğurdu düşünürsek  başka ama.Kalavhtıda özellikle deneyin.Süzme yoğurt ile dut pekmez karışımı bizim için geleneksel bir tattır kahlavtıda.
Bu arada fırsat buldukça blog ile uğraşıyorum.Tasarımı şöyle mi olsa böyle mi ,yan sütunlarda neler yer alsa derken uzunca bir zaman geçti.Sonunda biraz şekillendirebildim blogu.Tam oldu diyorum başka bir şey geliyor aklıma değiştiriyorum ,artık bu işin sonu yok deyip sonlandırıyorum tasarımı artık yazma vakti...:)) Bakalım tatlıyı beğenecek misiniz.
Şimdi yazacağım tarif çocukluğumun vazgeçilmez tadlarından biridir.Kahvaltılarımızda Süzme yoğurt + pekmez karışımı eksik olmazdı ve bizde çook severdik (Denemenizi tavsiye ederim).Elimize doğal pekmez geçtimi hemen hazırlarım bu karışımı tadına doyum olmaz.Hele yoğurt da çiftlik yoğurdu ise değmeyin keyfime.Ben bu karışımı artık reçel ile yapıyorum.Ayrıca çocuklarınıza yedirebileceğiniz ev yapımı meyveli yoğurt edle etmiş olursunuz .. En sağlıklısından....

Gelelim tarifimize          ;
Çok çok çook basit.Süzme yoğurdu biraz sulandırın krema kıvamında olsun.Servis kabına alın.Üzerine vişne reçeli gezdirin.Miktarını istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz.Üzerini fıstık ile süsleyin tatlımız servise hazır.
Şimdi sıra sevdiklerimiz ile tatlımızı paylaşmaya geldi..Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...