Geçmişten Bazı Yazılar


Yazı yazamadığım zamanlarda eski yazılarımı toparlayıp yeniden yayınlamaya karar verdim.Yan sütunda yer ayırdım bir kaç gün ama orada pek hoşuma gitmedi ve resmi de istediğim boyutta olmadı bir türlü.Ben de bu şekilde yayınlamaya karar verdim.Bazen menüler şeklinde hazırlayacağım, özellikler bu gün ne pişirsem diye düşünenler için kolay bir adım olabilir düşüncesindeyim.Bazen insan ne pişireceğine bir türlü karar veremiyor.O düşünceden yola çıkarak bu yazıyı yazmaya karar verdi.Hem de eski yazılarımı yeniden hatırlatmış da olurum böylece.

İlk menüde domates çorbası, alinazik yemeği ve salata olarak  peynirli kırmızı biber dolması var.Yemekten sonra çayın yanında ikram edilmek için de limonlu muffin seçtim.Alinazik için hazırlanan yoğurtlu patlıcan ezmesi kullanılan közlenmiş patlıcanı kış hazırlıkları yaptığım zaman bolca hazırlar ve birer yemeklik olarak parçalarda derin dondurucuda bulundururum.Evde az zamanda yemek hazırlamak isteyenler için inanılmaz pratik olur.Ve çok leziz bir yemeği çok zaman harcamadan hazırlamış olursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...