Otlu ve Peynirli Kurabiye

Eveeeet çalışmaya başladım.Tatil bitmek üzere maalesef...
Yazımı yazmadan önce o kadar yoruldum ki.Neden mi?...Nedeni mutfak.Mutfakta çalışırken o kadar çok dağıtırım ki geri dönüp baktığım zaman bazen bunları ben mi yaptım derim kendime.Mutfakta yemek yapmayı severim, dağıtmayı da seviyorum galiba ama dağınıklığı düzeltmeyi pek değil hiç sevmiyorum.Ne olacak şimdi:)....

Eskiden mutfağım küçüktü şimdi kocccaman bir tezgahım o yüzden her tarafı dağıtmakta zorlanıyorum.Her ayın ilk pazarı arkadaş grubumuz ile  kahvaltı yapıyoruz.Uzun bir aradan sonra ilk karşılaşmamız olacak.Kahvaltıya giderken sıcak bir yiyecek hazırlamak istedim.Tatlı mı olsa ,tuzlu mu hangisi kahvaltıda güzel olur acaba?Ben tuzlu kurabiye yapmaya karar verdim.Peynirli,dereotlu karışık ve lezzetli bir kurabiye.İçine birda taze soğan da ekleyince inanılmaz lezzetli oluyor.Fırından yeni çıkmış mis gibi kurabiyeleri tam da günün en aç olduğum kısmında yemeden durabilmek çok zor.Bir tane yersem de durabilmek çok zor, sonra bir bakmışsın kimseye bir şey kalmamış.

Hazırlanışı da çok kolay.Bütün malzemeleri bir karıştırma kabına alıp yoğuruyorsunuz. Sabah erken kalkan biri iseniz kahvaltı zamanına kadar mis kokulu ve sıcak sıcak kurabiyeleriniz hazır olur.Ben özellikle soğuk günlerde özellikle hafta sonu kahvaltılarında bu kurabiyeyi yaparım.Herkes uykusundan uyanmadan hazırdır.Yanına da taze sıkılmış meyve suyu yaparım.


Malzemeler           :

4 su bardağı un
250 gr. margarin
2 yumurta
1 tatlı kaşığı tuz
Yarım demet maydanoz
Yarım demet dereotu
100 gr.beyaz peynir
4 dal taze soğan
Pulbiber
Karabiber

Hazırlanışı                :

Yeşillikleri doğrayın ve bütün malzemeyi karıştırma kabına koyup yoğurun.Tepsiye yağlı kağıt yerleştirin.Ceviz büyüklüğünde parçalar koparın yuvarlayın ve tepsiye dizin.Önceden ısıtılmış 175 derecedeki fırında 30 dakika pişirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...