SÜT REÇELLİ SÜT


Çocukken babaannemin yanına gittiğimizde süt ısıtır ve şeker ile tatlandırırdı ve içine taze köy ekmeği doğrayıp yerdik.  Şimdi o kadar özlüyorum ki o tatları.  Çok basit ama ortada taze ve güzel yiyecekler bulamayınca ve babaanne de uzakta olunca gerçekleşemiyor maalesef.  Ben şimdi bunu şekerin yerine süt reçeli ekleyerek yaptım.  Ekmek yerine de kruvasan kullandım.  Aslında acele kahvaltı için de süper bir seçenek.  Çocukların da severek tüketebilecekleri bir kahvaltı aslında. Ayrıca sütü bu şekilde hazırlayarak kek ve kurabiyelerde de kullanıyorum.

Tarifimize gelirsek 1,5 bardak sütü ısıtın.  Hafif kaynama seviyesine gelsin.  Süt reçelinden biraz içine ekleyin.  Ben bir buçuk kaşık kadar ekledim.  Siz daha tatlı seviyorsanız biraz daha ekleyebilirsiniz.  Derin bir kasenin içine bir sade kruvasanı parçalayarak koyun ve üzerine süt reçelli karışımı dökün ve geçmişe gidin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...