Takı Ağacı


Küpelerinizi, kolyelerinizi takacak bir yer mi bulamıyorsunuz?.......
İrili ufaklı küpeler, kolyeler, tokalar derken neyi nereye yerleştireceğime bir türlü karar veremiyordum.Bir sürü değişik kutular, askılar demedim.Hiç biri benim için pratik olmadı.Sabahları işe giderken her şey pratik olsun isterim.Bir gezimiz sırasında dev bir ağacın altında kırılmış bir sürü ağaç dalları vardı yerde.Onları toplayıp eve getirdim.Genelde gittiğim yerlerden mutlaka doğal taşlar, dallar, kuru ağaç tomurcukları gibi toplayıp getirmeyi severim.Ağaç dallarını da uzun bir yoldan getirdim İstanbul'a.Bir vazoya yerleştirip dekoratif süs eşyası olarak kullanıyordum.Sonra takıları üzerine asmak aklıma geldi.Pratik ve güzel bir takı ağacı oldu.
Bulduğunuz kuru ağaç dallarını dilerseniz bayoyarak renklendirebilirsiniz.Eşyalarınızın rengine göre renklendirip dilediğiniz gibi kullanın.İsterseniz takı ağacı olsun ya da fotoğraf ağacı ya da not ağacı.Küçük renkli mandallar alıp not tuturabileceğiniz bir dekoratif ağaç da olabilir.Kendi yaratıcılığınızı kullanıp bir sürü ürün yapabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...